تعمیر رنو شرق تهران

تعمیر رنو شرق تهران را میتوانید با اطمینان به تعمیرگاه نوین کار با مدیریت آقای جهانی ( 1185 953  0912 ) بسپارید.

اولین و مهمترین مسئله‌ای که بعد از تعویض یا خرید خودرو به فکر همه ما خطور می‌کند در دسترس بودن تعمیرگاهی مطمئن و مجهز است تا در مواقع خرابی خودرو جدید اقدامات لازم را انجام دهیم. یک مرکز تخصصی تعمیر خودرو نه‌تنها مراحل تعمیری خودرو را به بهترین شکل انجام می‌دهد بلکه نحوه عیب‌یابی آن‌ها نیز به‌صورت کاملاً حرفه‌ای و بدون نقص انجام می‌گیرد. نکته بسیار مهم دیگر در پیدا کردن یک تعمیرگاه مدرن، در دسترس بودن آن به‌شمار می‌آید. این روزها که در تمام ساعات روز با ترافیک‌های سنگینی در شهر تهران مواجه هستیم وجود یک تعمیرگاه مجهز که تمام مراحل عیب‌یابی و تعمیر خود را با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها انجام دهند غنیمت است. اما خبر خوب به رانندگان ساکن شرق تهران که یکی از مدل‌های خودرو رنو را دارند اینکه تعمیرگاه تخصصی و مجهز نوین کار در شرق تهران مشغول به خدمات رسانی به شما رانندگان گرامی است.

اگر احساس می‌کنید خودرو رنو شما نیاز به تعمیرات دارد یا باید تحت چکاپ دوره‌ای قرار گیرد نیازی نیست در این ترافیک سنگین تهران به دنبال تعمیرگاه مجهز باشید. تعمیر رنو شرق تهران توسط تکنیسین مجرب و ماهر نوین کار انجام می‌گردد. با ادامه مطلب همراه ما باشید تا با خدمت این مرکز تخصصی بیشتر آشنا شوید.

چرا تعمیر خودرو رنو را در نوین کار انجام دهیم؟

خدمات تعمیری در تعمیرگاه نوین کار با به‌کارگیری جدیدترین و استاندارترین دستگاه‌ها و تجهیزات تعمیرگاهی و توسط کادری دوره، ماهر و باتجربه انجام می‌شود. در این مرکز تخصصی عیب‌یابی خودرو رنو توسط دستکاه‌های عیب‌یاب انجام می‌گردد و همچنین مراحل تعمیری کاملاً دقیق و منظم صورت می‌پذیرد. درصورت نیاز به تعویض قطعه در نوین کار، همکاران مجموعه با استفاده از قطعات اصلی و فابریاک این اقدام را به‌صورت کاملاً حرفه‌ای انجام می‌دهند. تخصص کادر نوین کار و همچنین وجدان کاری این گروه حرفه‌ای سبب شده است تا تعمیر رنو شرق تهران به‌ بهترین شکل ممکن توسط این تیم انجام شود. اگر شما هم به دنبال بهترین تعمیرگاه تخصصی رنو در شرق تهران هستید با شماره‌های نوین کار تماس بگیرید.

اقدامات تعمیری و خدمات نوین کار برای تعمیر انواع رنو بسیار متنوع و فراوان است که در ادامه به اختصار به برخی از این خدمات اشاره و سپس مشکلات تعمیر غیرتخصصی برخی قطعات را در کنار هم بررسی می‌نماییم. در این تعمیرگاه تخصصی خدمات تعمیری خودروهای لاگونا، کولیوس، کپچر، تالیسمان، لتیتود، اسکالا، فلوئنس، سفران، مگان ، داستر ، استپ وی ، ساندرو ، سیمبل ، ال 90  انجام می‌شود. مهمترین خدماتی که در نوین کار برای انواع خودرو رنو انجام می‌شوند عبارتند از:

  • تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت نامه کتبی
  • تعمیر کامل موتور و سرسیلندر با ضمانت نامه کتبی
  • تعویض کیت اورجینال تسمه تایم با ابزارهای مخصوص
  • تعویض روغن گیربکس اتوماتیک با دستگاه
  • تعویض شمع‌های اورجینال
  • سرویس کامل روغن موتور به همراه فیلترها
  • تعمیر کامل جلوبندی به صورت تخصصی با قطعات اصلی
  • تعویض دیسک و صفحه اورجینال
  • تعویض لنت چرخ های اورجینال
  • تعویض بلبرینگ چرخ
  • تعمیر گیربکس دنده دستی با ضمانت
  • شستشوی سوزن های انژکتور
  • باز و بسته کردن داشبورد
  • تعمیرات مربوط به ایربگ
  • تنظیم دستگاه دیاگ تخصصی خودروهای رنو
  • تعویض گردگیر پلوس کامل به صورت تخصصی

علایم نا میزان بودن تسمه تایم رنو چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد بعد از تعویض تسمه تایم خودرو رنو، خودرو شما قدرت اولیه را نداشته باشد. این مسئله زمانی پیش می‌آید که شما تعویض این قطعه را در یک تعمیرگاه غیرتخصصی انجام داده باشید، در این صورت قطعه به درستی سرجای خود قرار نمی‌گیرد و مسلماً مشکلات بعدی رخ پیدا می‌کند. تعویض تسمه تایم در خودروهای رنو کاری سخت، پیچیده و البته حساس است که حتماً باید با ابزار و دستگاه‌های تخصصی و با بالاترین میزان دقت انجام شود. اگر شما این اقدام را در تعمیرگاهی غیرحرفه‌ای و توسط تعمیرکار بی‌تجربه انجام دهید ممکن است تسمه تایم آسیب ببیند و این موضوع بر عملکرد کلی خودرو شما تأثیر گذارد.

درصورتی که تعمیرکار تعویض تسمه تایم را به درستی انجام ندهد ممکن است مشکلات زیر برای خودرو شما اتفاق افتد:

  • کاهش قدرت و شتاب اولیه خودرو.
  • جاخوردن اشتباه دندانه‌های تسمه تایم که سبب بد کار کردن و تنظیم نبودن قطعه می‌گردد.
  • موتور خودرو بسیار بد و نامیزان کار می‌کند.
  • کج شدن سوپاپ‌ها که در اثر نامیزان بسته شدن تسمه تایم و برخورد سوپاپ‌ها به پیستون ایجاد می‌گردد.

درصورتی که شما تعویض تسمه تایم را در تعمیرگاه غیرحرفه‌ای انجام داده‌اید حتماً در اولین فرصت به تعمیرگاه رنو شرق تهران و مرکز نوین کار مراجعه کنید. سرسیلندر خودرو توسط تکنیسین‌های ماهر باز می‌شود و سوپاپ‌های دود و هوا توسط تراشکار متخصص و ماهر مجدداً نصب می‌کنند. به‌این ترتیب قدرت موتور خودرو شما باز می‌گردد و تسمه تایم به خوبی کار می‌کند.

علت سوت کشیدن چرخ ها هنگام ترمز کردن چیست؟

اگر در زمان ترمز صدای سوت می‌شنوید مطمئن باشید لنت ترمز شما غیراستاندارد بوده و از قطعه متفرقه برای خودرو شما استفاده شده است. استفاده از قطعه غیرفابریک سبب می‌شود دیسک چرخ‌ها دچار خرابی گردند. لنت‌های غیراستاندارد از مواد بیکیفیت ساخته می‌شوند و سبب ضعیف شدن ترمز خودرو شما می‌شوند و این موضوع باعث بروز اتفاقات خطرناک و به خطر افتادن جان راننده و سرنشینان خودرو می‌گردد. استفاده از لنت ترمز اصل و اورجینال در تعمیرگاه رنو شرق تهران، رانندگی ایمن در تمام جاده‌ها و اتوبان‌ها را برای شما فراهم می‌آورد.

تعمیر رنو شرق تهران

وظایف کلاچ خودروهای رنو گیربکس دنده‌ای

عملکرد صحیح تمام قطعات خودور در سلامت کلی خودرو و رانندگی ایمن بسیار نقش دارد. همچنین درصورت سلامت کامل خودرو جان راننده و سرنشینان حفظ می‌گردد. به همین علت در این قسمت به بررسی وظایف کلاچ خودرو رنو و عملکرد مثبت و صحیح آن می‌پردازیم.

تمام خودروهای رنو گیربکس اتوماتیک ندارد و تعدادی از مدل‌های ان خدور هستند که به گیربکس دستی مجهز هستند. می‌دانید که دستگاه کلاچ بین موتور و جعبه دنده قرار می‌گیرد و اتصال جعبه دنده به موتور معمولاً از طریق کلاچ صورت می‌پذیرد. در لحظه شروع حرکت بخاطر وجود مقاومت زیاد در برابر حرکت خودرو، نیروی فراوانی لازم است و این نیرو توسط موتور تأمین می‌شود. برای ایجاد نشدن حرکت ناگهانی در خودرو و جلوگیری از انتقال سریع نیروی موتور به جعبه دنده، نیرو باید به تدریج به خط نیرو منتقل شود. کلاچ قطعه‌ای است که در این مرحله کمک می‌کند تا خودرو یک‌ مرتبه از جا کنده نشود و حرکتی ارام و بدون ضربه‌ای را برای خودرو ایجاد کند.

همچنین در این مرحله کلاچ وظیفه مهم دیگری نیز برعهده دارد و آن  اینکه دستگاه مولد قدرت اتوموبیل را در برابر بار ناگهانی و بیش‌ازحد حفظ می‌نماید. همچنین عملکرد صحیح کلاچ در خط نیرو اهمیت‌های دیگری نیز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاراه می‌کنیم:

  • نیروی تولیدی موتورهای احتراقی در سرعت‌های پایین کم است و با زیاد شدن دور موتور افزایش پیدا می‌کند، درنتیجه در لحظه شروع حرکت نیروی موتوری باید تدریجاً به دستگاه انتقال نیرو اتصال یابد.
  • جهت تعویض دنده باید خط اتصال نیرو قطع گردد، این کار باید توسط کلاچ انجام شود.

علت سوت کشیدن چرخ ها هنگام ترمز کردن چیست؟

اگر در زمان ترمز صدای سوت می‌شنوید مطمئن باشید لنت ترمز شما غیراستاندارد بوده و از قطعه متفرقه برای خودرو شما استفاده شده است. استفاده از قطعه غیرفابریک سبب می‌شود دیسک چرخ‌ها دچار خرابی گردند. لنت‌های غیراستاندارد از مواد بیکیفیت ساخته می‌شوند و سبب ضعیف شدن ترمز خودرو شما می‌شوند و این موضوع باعث بروز اتفاقات خطرناک و به خطر افتادن جان راننده و سرنشینان خودرو می‌گردد. استفاده از لنت ترمز اصل و اورجینال در تعمیرگاه رنو شرق تهران، رانندگی ایمن در تمام جاده‌ها و اتوبان‌ها را برای شما فراهم می‌آورد.

علت کم کردن آب رادیاتور در خودروهای رنو چیست؟

کم کردن آب رادیاتور یکی از مشکلات اکثر خودروها است، این اتفاق زمانی می‌افتد که خودرو از قسمت‌های مانند رادیاتور ، شلنگ ها ، هوزینگ و … دچار نشتی شده باشد. در اینگونه مواقع رادیاتور آب کم می‌کند و درصورت کارکردن بدون آب خودرو قطعات خودرو بیش‌ازحد گرم می‌شوند و آسیب می‌بینند. بنابراین برای جلوگیری از این مشکل سرویس‌های دوره‌ای خودرو رنو خود را در نوین کار فراموش نکنید. در این مرکز این مراحل با دقت و بسیار حرفه‌ای انجام می‌شود.

کلام آخر

شما مالک محترم خودروهای گروه رنو اگر ساکن شرق تهران هستید، می‌توانید برای تعمیر و سرویس‌های دوره‌ای دقیق و حرفه‌ای خودرو خود به تعمیرگاه رنو شرق تهران مراجعه نمایید. در این مرکز تمام مراحل عیب‌یابی، تعویض قطعه، سرویس و تعمیر خودرو به صورت کاملاً دقیق توسط تکنیسین‌های ماهر مجموعه انجام می‌شود. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت پاسخ سؤالات خود می‌توانید با شماره‌( 1185 953  0912) ما تماس گرفته و به صورت حضوری به  تعمیرگاه رنو شرق تهران مراجعه کنید.