سرویس های دوره ای هیوندای

سرویس دوره ای هیوندای ، در تعمیرگاه نوین کار (آقای جهانی) انجام می شود.

خودرو هیوندای از انواع خودروهای تولید شده در شرکت کره‎ای هیوندا از شناخته‌شده‌ترین و پرطرفدارترین خودروها در بازار جهانی محسوب می‌شود. پیشرفت‌های چشمگیر این خودرو در تولیدات جدید سبب گردیده است تا این خودورسازی، به‌عنوان هشتمین تولیدکننده در جهان شناخته گردد. محصولات شرکت هیوندای ازجمله تولیدات باکیفیتی هستند که امکانات رفاهی‌قابل‌قبول و هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند. با تمام ویژگی‌ها و امکانات هیوندا، این خودرو نیز مانند دیگر تولیدات صنعتی نیاز به رسیدگی و سرویس دارد.

اگر شما قصد خرید یک خودرو هیوندای دارید یا صاحب یکی از انواع مدل‌های آن هستید بهتر است این مطلب را با ما دنبال کنید. در این مقاله قصد داریم درخصوص زمان‌بندی مناسب جهت سرویس‌های دوره‌ای هیوندای مطالب مفیدی به شما ارائه دهیم. 

تعمیر گیربکس سانتافه

چرا باید خودرو هیوندای تحت سرویس‌های دروه‌ای قرار گیرد؟

هیوندا نیز مانند هر خودرو دیگر دچار خرابی‌ها و مشکلاتی می‌گردد و سرویس دوره ای هیوندای از وقوع برخی از این خرابی‌ها می‌توان جلوگیری کرد. در دفترچه راهنمای خودرو هیوندای سرویس و رسیدگی به هرکدام از بخش‌های خودرو با ذکر جزئیات، کیلومتر مسیر طی شده و زمان مناسب بیان شده است. شما دارنده خودرو هیوندای برای اینکه سلامت و عمر مفید خودرو خود را حفظ نمایید لازم است تا به این زمان‌بدی ارائه شده از طرف شرکت سازنده دقت کافی داشته باشید.

یکی از نکات مهمی که سرویس‌های دوره‌ای هیوندای را هدفمند نشان می‌دهد، جلوگیری از واردآمدن خسارات و هزینه‌های سنگین محسوب می‌شود. با سرویس دوره‌ای هر قسمت از خودرو که نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشد، سریعاً مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. اما درصورت عدم توجه به سرویس‌های دوره‌ای ممکن است خسارات واره به خودرو گسترش یابد و درنهایت قسمت‌های مختلفی درگیر شوند و هزینه زیادی به شما تحمیل گردد. سرویس به‌موقع علاوه‌بر جلوگیری از ایجاد مشکلات پیچیده ارزش مالی خودرو شما را نیز حفظ می‌نماید.

خدمات دوره ای هیوندای شامل چه خدماتی می‌شود؟

  • تعویض روغن موتور بعد از طی شدن 5 هزار تا 8 هزار کیلومتر.
  • بعد از هر 2 بار تعویض روغن موتور فیلتر روغن تعویض گردد.
  • جهت جلوگیری از نارسایی در سیستم سوخت‌رسانی خودرو و عدم تخریب رینگ‌های پیستون و کاهش شتاب خودرو در زمان تعینن شده در دفترچه فیلتر هوا تعویض گردد.
  • بعد از طی شدن حدود 60 هزار کیلومتر روغن ترمز تعویض گردد.
  • بررسی شمع‌ها و تعویض به موقع آن‌ها.
  • بررسی، سرویس و تعویض تسمه‌ها.
  • بررسی و تنظیم فشار لاستیک‌ها.
  • تعویض روغن گیربکس.

سرویس‌های دوره‌ای هیوندای را در چه مرکزی انجام دهیم؟

یکی از اصلی‌ترین نکات در انجام سرویس دوره‌ای هیوندای مراجعه به مراکز معتبر و تخصصی محسوب می‌شود. در مراکز مجاز تمام مراحل سرویس و چکاپ خودرو توسط تجهیزات به‌روز انجام می‌گردد، بنابراین کوچکترین نقص یا اختلال در عملکرد خودرو مشخص می‌شود. در این مراکز تکنیسین‌های باتجربه و متخصص مسئول انجام سرویس‌های دوره‌ای هستند و تمام مراحل چکاپ توسط این عوامل کنترل می‌گردد. یکی از بهترین مراکز معتبر جهت دریافت خدمات سرویس‌های دوره‌ای هیوندای، مجموعه نوین کار به‌شمار می‌آید. در این مرکز تمام مراحل سرویس خودرو توسط کادری فنی و متخصص اداره می‌گردد، این افراد آموزش‌های کامل درخصوص خودرو هیوندای را گذرانده‎اند و به تمام مراحل رسیدگی به خودرو تسلط دارند.  

تعمیر گیربکس آزرا

در پروسه سرویس دوره‌ای خودرو هیوندای در مجموعه نوین کار تمام مشکلات و ایرادات فنی خودرو توسط تجهیزات پیشرفته و کادر فنی مجموعه مشخص می‌گردد. سپس تکنیسین‌های حرفه‌ای نوین کار جهت انجام اقدامات تعمیری مناسب دست به‌کار می‌شوند. درصورت نیاز به تعویض روغن، فیلتر،تسمه‌ها و… در این مجموعه از تجهیزات باکیفیت و استاندارد استفاده می‌گردد. همچنین درصورت نیاز به تعویض قطعه، کادر فنی نوین کار از قطعات فابریک و استاندارد هیوندای جهت تعویض قطعه استفاده می‌کنند.

چه زمان برای سرویس دوره‌‌ای خودرو باید به مرز فنی مراجعه کرد؟

تمام خودروها مانند وسایل الکتریکی دارای دفترچه راهنما هستند. اگر خودرو هیوندای خریداری نموده‌اید، حتماً در اولین فرصت دفترچه راهنمای آن را مطالعه نمایید؛ در این دفترچه بهترین زمان سرویس‌های دوره‌ای مشخص شده است. همچنین در دفترچه راهنمای خودرو علائم و نشانه‌های ایرادات فنی و مشکلاتی که در اثر عدم تعویض به‌موقع روغن، فیلتر، شمع‌ها، تسمه‌ها و… ایجاد می‌گردد مشخص شده است. شما با رعایت زمان‌بندی دفترچه و همچنین اطلاع از نشانه‌های خرابی می‌توانید از ایجاد نواقص پیچیده و پرهزینه جلوگیری کنید. فراموش نکنید سرویس خودرو خود را زیر نظر متخصصین باتجربه و فنی انجام دهید تا نه‌تنها مشکلات خودرو سریع‌تر برطرف گردد بلکه از ایرادات بزرگ و پیچیده جلوگیری کنید.

کلام آخر

در این مطلب لزوم سرویس دوره ای هیوندای را با یکدیگر مورد بررسی قرار دادیم. سلامت هر خودرو ضامن ایمنی راننده و سرنشینان آن خودرو است؛ بنابراین اگر شما دارنده خودرو هیوندای یا هر خودرو دیگر هستید نسبت به رسیدگی و سرویس‌های دوره‌ای خودرو خود حساسیت زیادی به‌ خرج دهید. شما با انجام به موقع سرویس خودرو، رانندگی ایمن و لذت‌بخشی را تجربه خواهید کرد. جهت دریافت این خدمات مجموعه نوین کار با همکاری کادری فنی و باتجربه آماده خدمت‌‎رسانی به شما مشتریان گرامی است. این مجموعه با استفاده از دستگاه‎‌های عیب‌یاب و تجهیزات پیشرفته در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات سرویس خودرو شما را انجام می‌دهد.